Educatia

Hei….Hristos a Inviat!

Multi dintre cei care merg la Inviere nu prea stiu de ce merg acolo…nu stiu de ce se duc acasa cu Lumina….nu se duc cu sufletul gol sa-l umple cu lumina calda a Domnului….dar nu despre explicatia spirituala vreau sa scriu astazi…ci despre felul in care percep unii sarbatorile….

Eu am petrecut sarbatorile de Paste acasa cu familia….am gatit si am facut curat…m-am pregatit, am fost la Biserica am luat Lumina, m-am rugat si am luat Pasca…nu am stat la toata slujba…nu m-am simtit in stare…au fost dati cand am stat si pana dimineata….nu am fost in club sau la karaoke….nu am baut si nu m-am urcat pe mese pentru ca Iisus Hristos a Inviat….nu m-am despuiat pe la Loft, Luv sau Frateli…nu mi se pare distractiv asa ceva….nu asa inteleg eu sarbatorile….dar se pare ca gloata toata a lumii bune asta face;)))

Am fost la Biserica sa vad cum sunt parcate toate masinile oamenilor cu bani care nu au reusit sa duca Lumina acasa cu altceva decat Land Rover, Mercedes-Benz, BMW, Audi si  Jaguar….aa si sa nu uit fetele de 15 ani cu fuste de-o palma la biserica :)) si toti pustanii cu cerceii in urechi parca erau adunati de pe strada , si babele care se inghionteau sa stea mai in fata :)) ce imagini de oameni needucati ….trist😦

 

Si mai vreau sa scriu si despre desteapta care sta la blocul de la mine de pe strada care detine un patruped mic si idiot…eu am un caine de talie medie care nu are nici o treaba cu cainii de pe strada atata timp cat nu este atacat…si in prima zi de Pasti ies cu Haki al meu, amandoi linistiti si din scara blocului alearga de mama focului un caine mic….si incepe sa latre si sa ne atace…eu ma chinui sa-l tin pe Haki sa nu-I faca stimatei destepte cainele ferfenite si ea cu nonsalanta se uita la mine cum ii feream cainele….cu o voce ragusita ii spun”I-ati femeie cainele” si ea nimic….intr-un final reuseste sa-si tina idiotul de catel ca eu sa pot trece mai departe cu al meu….termin plimbarea si ii spun stimatei „Va sfatuiesc ca va luati o lesa nu este foarte scumpa”, asta in speranta ca incidentul care se petrece cam din 3 in 3 zile dimineata in mod special nu are sa se mai repete…in conditiile in care imi plimb cainele de 3 ani in acelasi program bine stabilit. Este atat de greu sa ai griaj de un caine ? eu nu cred…de ce nu pot toti sa-si plimbe cainele cu lesa? de ce trebuie sa existe astfel de incidente?

Si inca una buna….sunt multi posesori de animale, caini in mod special…nu vreau sa spun ca eu sunt perfecta dar eu nu imi las cainele sa-si faca nevoile in mijlocul strazii sau in fata portii cuiva sau in locul de joaca al copiilor …mi se pare lipsa de educatie si de bun simt sa-ti lasi cainele sa-si faca nevoile asa in poarta altora sau pe trotuar sau in locurile in care se joaca copiii, strange frate dupa el…cu ce sunt obligati altii sa stranga dupa cainele tau ?

Sau gunoiul….ti-e lene sa cobori 4 etaje sa lasi gunoiul la tomberon? dar nu iti este lene sa-l arunci de la balcon…..? 

Am cateva randuri de vita de vie langa un bloc la mine in cartier…si nu vreti sa stiti cate gunoaie strang de acolo pentru cei de la bloc sunt „extreme de educati si de simtiti „incat nu pot arunca gunoiul la cosul de gunoi …sa nu mai vorbim de sortarea acestuia…..

Ma intreb unde este educatia acestor oameni sau specimene de oameni enumerate mai sus…..este legal sa fii atat de prost si de needucat?….PROBLEMA NU ESTE CA SUNT NEEDUCATI…SAU PROSTI…PROBLEMA ESTE CA NU VOR SA EVOLUEZE…NU-SI DORESC EDUCATIE…SI NUMARUL ACESTORA CRESTE NU SCADE….

Cuvântul educație derivă din substantivul „educatio” care înseamnă creștere, hrănire, cultivare. Educația are sarcina de a pregăti omul ca element activ al vieții sociale.

_1384285845Dark Rose:*

Lasă un răspuns

