Suport

 

Hei dragilor,

Astazi vreau sa scriu despre suport….e greu sa fii un sprijin pentru cineva …cand tu nu ai un alt sprijin, e dificil sa fii acolo pentru cineva non stop fara pauze, fara concedii…fara invoiri…..fara vancate …dar, intotdeauna exista un dar, este frumos sa cresti sa evoluezi langa cineva …sa creezi langa cineva, toate eforturile tale sunt rasplatite atunci cand cel pentru care reprezinti un sprijin reuseste…atunci apare satisfactia si bucuria pentru cel de langa tine….

Este un lucru bun sa reusesti sa fii acolo pentru cineva, sa reusesti sa lasi in urma rautatile si sa poti sa treci peste obstacole fara sa poti cuiva ranchiuna …..

In ziua de azi observ cum oamenii se transforma in sacali….cum se sfasie unii pe altii ca niste caini…lupi…mai ceva decat varcolacii din seriale….foarte trist ….sa faci rau cuiva gratuit….e mai greu sa faci un bine cuiva decat un rau…..

De aceea spun ca este greu sa fii un sprijin pentru cineva ….dar  este frumos sa rupi din timpul tau pentru altcineva ….este frumos sa poti da cuiva o ora din viata ta si asta in mod gratuit si cu inima impacata….oamenii sunt rai asa e….dar faptul ca tu nu esti conteaza …trebuie sa fii exemplu pentru cei din jur ….ca la finalul zilei sa ai sufletul impacat.

Unii oameni nu au nevoie de mult pentru a se simti sprijiniti, trebuie doar sa fie ascultati …o vorba buna este sufficient…nu e nevoie de mult…. doar trebuie sa fie acolo cineva pentru ei…gata sa-i imbratiseze sau sa-i asculte.

Eu cred ca de asta avem prieteni…eu in general nu am asa multe prietene ….cred ca mai mult prieteni…nu e vina mea ….femeile sunt mai rele de felul lor ….mai invidioase…in cazul meu nu cred ca ar avea ce invidia…dar ce stiu eu …nu stiu nimic…:))) eu nu cred ca am ce sa invidiez la cei din jurul meu…tind sa cred despre mine ca nu invidiez pe nimeni…eu consider ca toti avem drumul nostru asa ca nu treb sa ma uit in curtea altora ci doar in curtea mea;))).

 

 

O ZI EXCELENTA,

DARK ROSE:*

bekind470

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

