Recenzie restaurant Acapulco

Buna dragilor,

Astazi am decis sa fac o recenzie a unui restaurant in care nu m-am simtit foarte bine, si anume restaurant Acapulco din Eforie Nord, aparent restaurantul arata bine, candva chiar arata foarte bine si mancarea era foarte buna, astazi doar umbra a ceea ce a fost candva ….dar preturile cred ca au mai crescut sau au ramas aceleasi desi serviciile au decazut….

Sa incep cu inceputul…..in local nimic aiurea …curat …iar serivirea aici ma refer stric la ospatar a fost ok, nu tu bagat degete in farfurie sau mai stiu eu altceva ….dar restu orifil raport pret calitate foarte slab…cel mai slab …ca sa zic asa…

Sa incep cu olivierele, oribil de nespalate si patate si uzate pareau din perioada anului 1900 toamna, servetelul de pe tacam patat, masa veche de 100 de ani piciorul mesei facut din paie sau ce Dmnezeu sunt  vechi si nerestaurate incat ti se agaja ciorapul in ele, scaune fara pernuta pe ele si un pic murdare, privelistea pe o parte minunata pe alta parte ruine ….

Preturile cam mari pentru toata imaginea de mai sus,iar mancarea…..oribilaa…am cerut o Salata Acapulco care dupa meniu continea: piept de pui la gratar, salata, rosii,castraveti, ardei si dressing, dar, in realitate in loc de ardei am primit gogosar in otet si  pieptul de pui era de nu stiu cand facut si statut…in conditiile in care mancarea nu a venit imediat ….ma intreb de ce a durat atat in conditiile in care pieptul de pui nu l-au facut era deja de n ani acolo iar restul legumelor nu erau atat de greu de taiat…..am platit 6 lei pe o apa plata pe care in magazin dadeam 1.9 lei din plastic….in conditiile in care la un restaurant ok dau 5 lei pe o apa plata in sticla de sticla……si sa nu uit de mirosul din local …mirosea a vechi…a ceva ponosit….nu mi-a placut.

Dar este pacat de priveliste ….nu va recomand sa mancati acolo…cel putin mie nu mi-a placut mancarea absolut deloc….

 

Dark Rose :*

 

Lasă un răspuns

