Zi cu soare si cu ploi

Hello

Astazi trag de mine ca sa pot sa fac ceva, e luni ce pretentii mai am ? ma gandesc ca trece timpul…. toata lumea imi spune mie sa ma marit ….sa fac copii …dar nu am nici un gand …in schimb as vrea sa ma logodesc…logodna defapt pentru mine reprezinta o promisiune……o pregatire ..un pas …one more step ca sa zic asa …in relatie…nu iti da siguranta…nu te leaga de el …dar este altceva ….nu-mi doresc sa grabesc pasul asta pentru ca e normal sa avem dubii…din acest considerent nu vreau sa fie un pas facut negandit si nesimtit ca sa zic asa;))…..

Ma emotioneaza copiii maxim…si femeile insarcinate …mi se par cele mai frumoase femei….si totusi…ma sperie gandul de a avea copii …off cine sa ma inteleaga a?

Si ma sperie si casatoria pentru ca ….nu exista un pentru ca simplu…am 1000 de temeri pentru ca nu e atat de simplu ..daca nu o sa ma descurc…nu ma vad gatind foarte mult sau  sa calc rufe sau sa spal…nu ma gandesc ca nu stiu sau ca nu pot ci pur si simplu  ma gandesc ca nu o sa am timp sa fac toate astea…si apoi daca o sa ne certam des sau mai stiu eu altceva …..daca o sa ne stricam relatia ….suntem ok  asa zic eu…

apoi mai este si haki…ce fac cu Haki ?…e ca si sufletul meu …depinde de mine….

si mai este si locuitul? nu prea as vrea sa ma mut la bloc…ci la casa…si mai este si problema banilor….si locul de munca…prea multe probleme….

Ce sa fac?  chiar este zi cu ploaie si cu soare…..

Prea multe de facut intr-o zi amarata de luni….prea multe ganduri si prea putin timp de actionat/ luat decizii….

 

V-am pupat:*

Dark Rose

Lasă un răspuns

