Finally done

Hallo

Absenta de ceva vreme din mediul virtual …..fara chef de vorba, poate doar de citit ceea ce altii pot scrie cu atata pasiune……justificarea ar fi lipsa timpului, problema tuturor….

Dar nu pentru a ma plange am scris azi ci pentru a ma bucura ca am mai facut un pas in cariera si anume am terminat si Masteratul….cu brio …mai pot adauga sarcastic la dosarul meu personal si professional inca o hartie …..nu am reusit sa spun un speech la final dar as vrea sa stiu ca am multumit celor care m-au suportat pe toata perioada acestui Masterat intins pe 2 ani de zile……si celor care nu m-au ajutat, celor care au dorit oarecum sa-mi puna bete in roate :)))

Ma intorc la replica : Invatam prea mult pentru cat vom ajunge sa castigam,iar unele lucruri le invatam degeaba…fara rost .

Dupa 18 ani de scoala nu pot spune ca sunt un om realizat cat de cat …nu am un job wow si nici nu castig cat sa pot locui singura sau sa-mi iau o masina sau sa-mi fac credit pentru locuinta….chiar daca am inceput sa muncesc de la 15 ani……castig cat sa pot trai, imbraca si cam atat, dar asta nu inseamna ca voi renunta la vreo dorinta de-a mea , la un vis uitat pe undeva prin mintea mea…sau la speranta ca intr-o zi voi avea casa mult visata cu un geam perfect in dormitor in care sa pot vedea stele in timp ce stau intinsa in patul perfect langa sotul meu iubit…..asta nu inseamna ca Romania asta amarata ma va face sa  mor de oftica ca altii sunt ok…nu sunt genu.. sau ca voi sta in situatia asta nefasta toata viata mea… pentru ca doar ce mi-am inceput viata….urmeaza sa-mi fac  o familie…sa am casuta mea mea…copii…

Viata noastra este grea…si aici ma refer la cei mai putin norocosi sa aibe mami si tati banuti si sa fie totul roz…nu cred ca la ei e roz…in general cand ai ceva iti  lipseste altceva si tot asa…dar pentru unii e mai greu decat le este altora….ar fi mai usor daca fiecare si-ar vedea de patratica lui si nu ar mai purta de grija altora….

O zi excelenta.

 

Dark Rose:*

 

Lasă un răspuns

