Nu inteleg ….

Sincer nu inteleg fetele astea  care pozeaza asa:

Fetelor nu va inteleg, sincer ….ce vrea fiecare sa demonstreze ? Daca doriti sa atrageti atentia baietilor nu asta e calea.

Nu cred ca asa va place sa va prostiti…si daca asta e scopul atunci de ce acest lucru trebuie  sa-l faceti public.

Nu inteleg nici de ce faceti live ….de ce va afirmati cu prostii,eu inteleg ca pentru voi nu  exista modele de urmat, desi nu prea cred acest lucru…..

De ce va pozati goale? doar asa atrageti atentia …

Fetelor, asa nu !

Nu gasesc o explicatie mai plauzibila pentru pozele de mai sus, sincer am gasit si mai urate de atat dar mi-a fost oarecum jena sa le expun aici.

NU le inteleg, cum nu inteleg nici fete de 15 ani grasute care nu fac nimic sa mai slabeasca care mananca, nu am sa le judec pe cele care au o anumita afectiune si nici nu scriu pentru a le creea o trauma ci pur si simplu nu inteleg de ce nu ai vrea sa arati bine fara a te schimonosi in poze gen duck face? unei fete ii sta bine zambind nu strambandu-se ….e ca o emidemie pe cuvantul meu….Fetelor treziti-va!

Asa DA

Dark Rose :*

 

Lasă un răspuns

