Unde mancam? Retele Manuelei -Boutique Chocolaterie

Cum rubrica aceasta la mine pe blog cam stagneaza….azi am zis sa scriu despre ceva gustos, inedit…sau cum spun eu „Altceva”…..

Pe 20 mai am fost la deschidere la  Boutique Chocolaterie, prima chocolaterie raw vegană din Constanța, foarte curioasa de fel…am gustat si am fost extrem de incantata…nu doar de ciocolata ci si de mancarea preparata acolo si de local si mai ales de povestea Manuelei. O femeie super…..cu o ambitie extraordinara, pot spune in exemplu de femeie muncitoare, educate , ambitioasa si deosebita.

Foarte inspirit loc, ma duce cu gandul la vacanta…la relaxare…la locul ala unde te duci sa citesti linistit si sa mananci ceva sanatos cu alte cuvinte altfel de loc 🙂

Local      Eu am ajuns din intamplare la deschidere, o prietena  Adina  m-a invitat si bine a facut pentru ca locul este minunat si mancarea nu mai zic. Sanatoasa si gustoasa.

Preferata mea Pasta de anghinare cu masline verzi  super buna si sa nu uit de orezul delicios si supa crema de praz cu piper alb….degeaba va scriu trebuie sa gustati 🙂

Ciocolata este extraordinara, mie mi-a placut cea cu anason, sincer nu ma puteam hotara pentru ca si cea cu portocala este mununata 🙂 Este o altfel de ciocolata si faptul ca este ingrediente  naturale si exotice (unt de cacao, miere, cacao, maca, lucuma, baobab, hrisca si alte superalimente) precum si cu fructe uscate romanesti de sezon si condiment are si un gust intens….trebuie sa mananci.

Ceea ce este mai interesant este ca Boutique Chocolaterie nu este un orice loc ci este un loc unde te poti inscrie si la diverse lucrurui : cursuri de lifestyle; cursul “Evadare, pictura, prietenie”, sub îndrumarea lui Marian Deaconu, artist plastic recunoscut internațional și premiat de Președinția României pentru Merit Cultural; cursuri de gatit raw vegan; Health Coaching si multe altele .

carte-bucate-retetete-manuelei

Mult succes Manuela , imi doresc ca acest stil de viata sanatos pe care tu il promovezi sa ajunga in cat mai multe familii si sa se raspandeasca si aici in Constanta pentru ca este plin de localuri cu mancare nesanatoasa.

PS: Multumesc Adina pentru aceasta invitatie minunata:* iar pentru voi fetelor mai jos link-ul ului blog super:)

Let’s be gorgeous

Dark Rose :*

 

 

Lasă un răspuns

